tirsdag den 10. december 2013

Status på VBK

I søndags lykkedes det os at have gennemført de 4 første uger af Verdens Bedste Kur. Jeg synes det startede virkelig hårdt ud og jeg var i dårligt humør indtil efter ca 1,5 uge. Her synes jeg at vi ligesom fandt rutinen i kuren og accepterede et farvel til mange gode sager. Som tidligere nævnt, er det vigtigt at man kører hårdt på og presser sig selv de 4 første uger, for at opnå hurtige resultater og dermed øge motivationen efterfølgende..
Omkring uge 3 havde vi efterhånden fundet vores farvoritter - specielt morgenmad og frokost og begyndte selv at vælge hvad vi havde lyst til at spise, dog indenfor de rammer af retter bogen rummer. Trods disse ændringer tabte vi os fortsat, dejlig motiverende.
Her får I nogle af de lækre retter at se:
En af mine morgenmadsfarvoritter - æggepandekage med skinke og tomat (morgenmad)
En kvart pizza med kylling og grønt (aftensmad)
Denne hjemmelavede nøddespread smager helt fantastisk. Jeg er normalvis ikke til figenpålæg, men det her på et knækbrød smager himmelsk og så kan det holde sig lang tid på køl

Status efter 4 uger
Peter: -8,4kg
Lise: -6kg

Vi er super tilfredse

4 kommentarer:

  1. I er SÅ vilde - hold kæft hvor er det flot!!!!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Ja, vi er Egebtlig også lidt stolte af, at vi endelig er kommet i gang. Vi håber vi kan holde den lidt og fortsætte efter jul :-) Men det bliver helt sikkert ikke med den fart..

      Slet
  2. Det er så sejt, søde... Godt gået:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone. Det går jo fint, når først man kommer i gang..

      Slet