søndag den 17. november 2013

De første julegavetanker

Så er mine tanker omkring julegaver for alvor kommet i gang og jeg har købt den første - en klassiker...
Jeg har købt to fotobøger på downtown og indtil videre har jeg planer om, at Olivias oldemor skal forkæles med den ene og den anden er jeg ikke helt sikker på endnu.
Men hvis du sidder derude og overvejer en julegave i form af en fotobog eller en fotokalender, så vil jeg anbefale at hoppe på det tilbud der kører på downtown netop nu. 
Jeg lavede sidste år en fin forbog til mine bedsteforældre på både min mors og fars side med en masse billeder af deres oldebørn og det faldt virkelig i god jord. Synes det er så svært med gaver til mine bedsteforældre og kan derfor anbefale dette, da det ALTID er et hit og kan tages frem igen og igen.
Det tager lidt tid, men når man først har fundet fidusen, så kører det bare. Det gode er også, at man kan logge ind, lave lidt, logge ud og logge ind og lave videre, når tiden er til det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar