lørdag den 20. april 2013

REAL MONSTERS

Startede weekenden super dejligt med en hyggelig TØSEtur med min mor og Olivia. Vi besøgte i første omgang KUNSTEN, hvor det var ved at være sidste udkald for at se Michael Kviums udstilling: REAL MONSTERS. Jeg har en begrænset interesse, når det kommer til kunst, men synes virkelig Michael Kvium giver mig noget at kigge på. Super fed oplevelse, har taget lidt forskellige billeder fra udstillingen. Samtidigt var en udstilling om dansk grafitti, den var altså også VILD, me like. Fik desværre ikke taget billeder fra denne, da jeg gik med en træt og utålmodig Olivia på armen.
Babyer med røde pølser




Olivia ser lidt forskrækket ud over den sølle baby i baggrunden

Mit totalt YNDLINGSBILLEDE - ældre dame på løbetur med BÆLTETASKE og NIKESKO





Desuden fandt vi lidt lækkerier til Olivia i H&M - sjældent jeg finder så meget fedt der, men nu venter vi bare på bedre vejr, så er Olivia klar..









Ingen kommentarer:

Send en kommentar