lørdag den 23. marts 2013

BARNEDÅB....

I dag har vi været til barnedåb hos nogle fantastiske venner, hvis skønne dreng fik det smukkeste navn CASSIUS. Jeg havde slet ikke hørt navnet før de nævnte det for os, men nu er jeg FORELSKET - både i ham og hans navn :-) Selve dåben fandt sted i den gamle klosterkirke, som hører til Budolfi i Aalborg. Her var super hyggeligt, et mindre sted med plads til 100 personer. Jeg kan klart anbefale denne kirke, hvis man ønsker noget meget personligt og i lidt mindre og meget hyggelige rammer - vi siger tak for en fantastisk dag til skønne venner <3
Jeg ville have haft et billede af Olivia - klar til at skulle til barnedåb, men kom helt fra det igen:-) Outfittet må I se i morgen.
Jeg var i går forbi Kalejdoskop by hand for at bruge min downtown gavekort. Jeg købte et par smukke øreringe fra Pernille Corydon - hun laver de fineste smykker og jeg fik en ring af Olivia i julegave fra samme designer.


Og nu hvor jeg er i gang med at skrive lidt omkring barnedåb, så følger der en lille indsigt i Olivias barnedåb, som vi holdte i januar, her var Olivia 4 måneder.












Billede 1+2: Øreringe og ring fra Pernille Corydon
Billede 3: Far holder Olivia, som døbes i Brønderslev Kirke d.5.1.2013
Billede 5: Mor og far med Olivia efter selve dåben. Jeg havde lånt den skønne kjole af min dejlige veninde Line - den er fra Malene Birger - tjek for øvrigt min venindes blog her
Billede 6: Mor og datter efter dåben. Vi valgte at købe en ny dåbskjole til Olivia - cremefarvet og med broderi og med tilhørende kyse - fra Lilly
Billede 7+8+9: Borddækning barnedåb - store 5-armede sølvlysestager, parpisrbolde fra Søstrene Grene (ELSKER DEM - tænker de skal op på Olivias værelse senere) - er ikke så meget til alt det der pynt med sutteflasker, barnevogne osv, så synes dette var en god løsning.
Billede 10: Servietter rullet og med et silkebånd på. Vi kørte med tre forskellige farver, som vi brugte til lys, servietter og bordkort. Bordkortene er DIY med papirsler og bogstavestempler fra Panduro. 
Billede 11: Jeg stod selv for maden til 45 personer - jeg lavet MANGE små retter med inspiration fra tapas - I kan høre nærmere om retterne en dag.. Men vi købte "menuskilte" i ikea, jeg kan godt lide, at folk ved hvad det er de spiser
Billede 12: LÆKKER RØDVIN (der blev drukket alt for lidt)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar